SALES POINT

Zarządzanie efektywnością wizyt.

Po czym poznajesz, że sprzedaż idzie do przodu zanim przyjdą wyniki? Jak zapewnić, żeby KAŻDA WIZYTA handlowa była SKUTECZNA?

Dzięki Sales Point, diagnoza problemów stanie się łatwa, utrwalisz skuteczne nawyki sprzedażowe, każda wizyta będzie miała wymierny rezultat, skrócisz czas wdrożenia przedstawiciela a w efekcie: ZWIĘKSZYSZ KONWERSJĘ I MARŻĘ .

Darmowa konsultacja
PIĘĆ POWODÓW, ŻEBY WYBRAĆ SALES POINT

Skorzystaj z konkretnego wdrożenia praktycznych narzędzi POINT zamiast nieskutecznych szkoleń.

Powód pierwszy

Precyzyjna diagnoza i szybkie niwelowanie nieefektywności

Po projekcie pozostanie konkretny, usprawniony, mierzalny na każdym etapie proces, baza celów oraz konkretne umiejętności i metody ich pomiaru. Dzięki temu rzetelna diagnoza niskiej efektywności stanie się łatwa dla każdego managera. Na tej podstawie wybierze konkretne cele z użytecznej bazy.

1/5
Powód drugi

Realny zwrot z inwestycji- wdrożenie do praktyki

Utrwalimy skuteczne nawyki sprzedażowe. Otrzymasz katalog umiejętności (narzędzia diagnozy i wdrożenia) o udowodnionej korelacji z wynikami biznesowymi. Praktyczny trening biznesowy na sytuacjach każdego z przedstawicieli zwiększy tempo rozwoju.

2/5
Powód trzeci

Błyskawiczne monitorowanie skuteczności wizyt

Dzięki Sales Point możesz policzyć ile punktów argumentacyjnych średnio potrzebuje przedstawiciel, żeby zwiększyć sprzedaż. Każda wizyta będzie miała wymierny rezultat, co pozwoli handlowcom "auto- feedback" a managerowi zapewni punkt wyjścia do coachingu.

3/5
Powód czwarty

Tańsza rekrutacja i szybszy onboarding

Usprawnione wdrażanie nowych handlowców, dzięki precyzyjnym planom rozwoju i treningom biznesowym. Wdrożony proces jest odporny na rotację bo skraca czas potrzebny do osiągnięcia pełnej gotowości sprzedażowej.

4/5
Powód piąty

Wymierny rezultat

Zwiększenie wskaźnika konwersji dzięki większej efektywności pojedynczej wizyty. Wyższa marża dzięki skutecznemu pokazywaniu wartości dodanej na każdej wizycie. Szybsze wdrożenie nowych produktów i nowej argumentacji na rynek

5/5
slider_left
slider_right
Do czego potrzebny jest SALES POINT?

Czekając na rezultat tracisz kontrolę .

Jeśli jesteś menedżerem sprzedaży- to Ciebie rozliczą za „cyfry”. W tym koszty rozwoju.

Do zamknięcia sprzedaży zwykle potrzeba kilkunastu spotkań. Po czym poznajesz POSTĘP, ZANIM PRZYJDĄ WYNIKI?

 

Ilość wizyt: informuje, że przedstawiciel rozmawia z klientem- to  warunek konieczny, ale nie gwarantuje wyniku.

 

Wynik sprzedaży: to rezultat końcowy – mówi czy się udało, ale po fakcie.

Sales POINT to mapa procesu, wskaźników i katalog mierzalnych umiejętności, które odpowiadają za sukces na każdym etapie sprzedaży. Darmowa konsultacja

ZBADAJ POTENCJAŁ TWOICH PROCESÓW I LUDZI. Zamów precyzyjny raport 4 procesów odpowiedzialnych za wynik sprzedażowy:

 

  1. ZARZĄDZANIE PLANEM SPRZEDAŻY

  2. WDROŻENIE STRATEGII KOMUNIKACJI

  3. ZARZĄDZANIE TERYTORIUM 

  4. ZARZĄDZANIE ROZMOWĄ HANDLOWĄ

Raport za to między innymi:
  • dojrzałość procesów i benchmark rynku
  • poziom umiejętności handlowców vs rynek
  • luki przepływu wartości w procesach
  • rekomendacje usprawnień
Zamów raport
GRUPA DOCELOWA

Dla kogo jest
SALES POINT?

GRUPA DOCELOWA

Dla kogo jest
SALES POINT?

Sales Point ułatwia pracę

Otrzymasz konkretne narzędzia

baza celów dla handlowców
mapa procesu i wskaźniki
plany rozwoju umiejętności
katalog umiejętności
karty diagnozy umiejętności
karty treningowe

Główny sukces- wyjście z mojej strefy komfortu, udział w kongresach, debatach- przynoszą rezultaty.

Sylwia Kuca Partner w DZP

Nauczyłam się rozwijać relację z klientem według metody potrzeba- cel- produkt. Wiem w jaki sposób zidentyfikować, rozpoznać klienta, który mógłby być pozyskany. Główny sukces- wyjście z mojej strefy komfortu, udział w kongresach, debatach, wywiady.

Wzrasta ROI kanału dystrybucji. Zmieniliśmy całkowicie podeście do szkoleń produktowych i to był strzał w dziesiątkę.

Przemysław Lewandowski Commercial Director EE, Lincoln Electric

Każdy krok w tym programie to był praktyczny trening: argumentacja, obiekcje, trudne sytuacje. Jak z sporcie- bez tego nie ma wyników.

Konkretne, praktyczne warsztaty- komunikacja bardzo wprost, odbierałem to pozytywnie, bo zapada w pamięć.

Jan Czerwiński Counsel

Doceniam szczególnie treningi z ćwiczeniem w praktyce. Myśląc o rozmowach z klientami, miałem refleksję, żeby przygotować się do rozmowy, żeby poświęcić czas na przygotowanie, zastanowić się co jest moim celem i czym chcę zakończyć i po czym poznam, że to się udało. Udział wywołał zmianę w tym aspekcie.

Mam plan i większą kontrolę i spokój. Bez planowania działań pozyskania Klienta, dobrymi chęciami, nie da się niczego zrobić.

Natalia Plaskiewicz Regulatory Affairs Manager w Better Energy

Rozwinęłam techniki sprzedażowe- to jest bardzo ważne; pomaga mi w codziennej pracy. Mam plan i większą kontrolę i spokój.  Bez planowania działań, dobrymi chęciami nie da się niczego zrobić.

Teraz przed każdym spotkaniem mam opracowaną listę, odwołuję się do doświadczeń klientów i ich potrzeb.

Paulina Kumkowska Senior Associate

Nauczyłam się przygotowywania banku pytań- teraz przed każdym spotkaniem mam opracowaną listę, odwołuję się do doświadczeń klientów i ich potrzeb. Udział pomógł mi określić moje cele, jak dojść do sukcesu i rozwijać swoją karierę; to zalążek do dalszego działania. To jest fair: zgłaszasz się do programu, masz listę narzędzi, ktoś cię szkoli, na koniec wiesz, co robisz lepiej.

Zbudowanie argumentacji- to narzędzie było bardzo pomocne; dzięki temu uzyskałem systematyczność.

Grzegorz Sprawka Counsel

Przygotowanie do spotkania wdrożyłem jako nawyk- widzę, że to pozwala lepiej zarządzać czasem, są krótsze i bardziej efektywne, budzę u klientów większe zaufanie. Zbudowanie argumentacji to był zawsze mój problem, to narzędzie zostało podane nam wprost i było bardzo pomocne; dzięki temu uzyskałem systematyczność.

Wskaźnik konwersji wzrósł w 3 lata z 12% do 25% przy zachowaniu średnich: liczby dni do zamknięcia i wielkości projektu.

Grzegorz Welke Dyrektor Sprzedaży, Lincoln Electric

Zespół biorący udział w programie, zanotował rekordowy wynik na tle zespołów całej Europy, osiągając 19% większy wzrost sprzedaży niż średnia w regionie Zespoły pracowały w identycznych warunkach a cena produktu została dostosowana do siły każdego rynku.

slider_left
slider_right
ZAUFALI NAM
slider_left
slider_right

Polityka cookies

Serwis korzysta z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce prywatności. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję Polityka Cookies
This site is registered on wpml.org as a development site.