3T Leadership

Przełóż inwestycje w rozwój managerów na realną zmianę.

Managerowie mają kluczowy wpływ na realizację strategii. 3T Leadership (Target, Talent, Team) to procesy odpowiedzialne za efektywność, rozwój i współpracę, które gwarantują przełożenie umiejętności szefów na konkretne wskaźniki biznesowe. Zobaczysz efekty wdrożenia już w pierwszej fazie a wskaźniki pokażą realną skuteczność managerów i przyspieszą dalszy rozwój.

Darmowa konsultacja
3T LEADERSHIP

Powody, dla których warto zainwestować w 3T Leadership

POWÓD PIERWSZY

Sprawdzone rozwiązania a nie modne tytuły szkoleń

Wdrożony proces zarządzania efektywnością i podniesienie skuteczności menedżerskich interwencji, wpłynie na egzekwowanie przełożone na proste działania. "Leadership" staje się czymś, co rozumie i stosuje każdy manager.

1/7
POWÓD DRUGI

Przejrzyste kryteria sukcesu (awans, promocja, premia)

Kryteria sukcesu są oparte o konkretne wskaźniki: roczną i 2-letnią efektywność realizacji planu. A take o rzetelną ocenę poziomu umiejętności. Dzięki temu wzrasta zaangażowanie pracowników.

2/7
POWÓD TRZECI

Przyspieszone stawianie skutecznych biznesowo celów

Przestaniesz mieć problem ze stawianiem celów, które rozwijają biznes i motywują zespół. Otrzymasz rzetelną bazę przykładowych celów. Każdy zespół będzie wiedział, jak postępować, aby osiągać wskazane efekty.

3/7
POWÓD CZWARTY

Wyraźny wpływ na zaangażowanie pracowników

W ciągu kilku miesięcy zaobserwujesz wzrost wskaźników zaangażowania, a zarządzanie tym procesem będzie proste. Wg statystyk- zaangażowanie wynika ze skuteczności działań menedżerskich a wdrażane Success Skills korelują z wybranymi parametrami zaangażowania.

4/7
POWÓD PIĄTY

Prosty do realizacji i pomiaru plan rozwoju pracowników

Już średniozaawansowany manager (a nie tylko coach) będzie wiedział jak stosować i wdrażać indywidualny plan rozwoju. Zmniejszysz koszty szkoleń przy zachowaniu większej efektywności biznesowej.

5/7
POWÓD SZÓSTY

Pomiar efektywności współpracy

Zwiększy się poziom współpracy zespołów. A to zmniejszy czas potrzebny na skuteczne zarządzanie. Od teraz współpraca będzie mierzona ilością projektów i rozwiązanych trudności bez udziału managera.

6/7
POWÓD SIÓDMY

Łatwe wyłonienie talentów, sukcesorów i kluczowych pracowników

Wdrożony pomiar tempa rozwoju i poziom umiejętności bazowych będzie skutecznym wskaźnikiem potencjału danego pracownika. Ograniczysz ryzyko utraty ważnych dla firmy specjalistów. A dyskusje na temat awansów będą krótkie i konkretne.

7/7
slider_left
slider_right
DLACZEGO WARTO

Docelowo zyska Twój Klient

Manager ma na to kluczowy wpływ

Oparta o konkrety inwestycja w ludzi generuje wzrost umiejętności (czyli tempo rozwoju). Tempo rozwoju (badania Kincentric i dane TF) przekłada się na wskaźniki zaangażowania oraz efektywności- a dalej premie i urzymanie najlepszych. Zaangażowanie rośnie również wtedy, kiedy pracownik otrzymuje konkretne, „sensowne biznesowo” cele. Za to wszystko w 70% odpowiada bezpośredni przełożony.

Wysoki wskaźnik zaangażowania (dane Gallup’a**) to:
  • 10% większa satysfakcja klientów
  • 17% większa produktywność
  • 41% mniej błędów
  • 81% mniejsza absencja
Darmowa konsultacja
DLACZEGO WARTO

Audyt 3T. Przekonaj się jaki jest potencjał.

Zamów precyzyjny raport dojrzałości 3 procesów managerskich i rzetelny pomiar 12 umiejętności, wraz ze szczegółowym raportem indywidualnym oraz konkretne plany rozwoju przekazane podczas indywidualnych sesji.

Dzięki temu uzyskasz
  • rekomendację szybkich zmian
  • obszary do doskonalenia
  • zwiększoną motywację
  • przyspieszony samorozwój
Darmowa konsultacja
GRUPA DOCELOWA

Dla kogo jest
3T Leadership

GRUPA DOCELOWA

Dla kogo jest
3T Leadership

KORZYŚCI

Otrzymasz skuteczny pakiet narzędzi

Mapy procesu i bazy celów
Katalog umiejętności managerskich
Karty wdrożenia umiejętności
Filmy instruktażowe
Skale diagnostyczno- rozwojowe
Indywidualne plany rozwoju
Raporty tempa rozwoju
Wdrożenie Procesów 3T wpływa na konkretne wskaźniki biznesowe

Sprawdź, co 3T Leadership zagwarantował naszym Klientom

Moi dyrektorzy są przygotowani. Wyraźnie egzekwują strategię, zarządzają emocjami, rozwijają sukcesorów.

Edyta Dec Dyrektor Departamentu Sprzedaży B2B

Od lat osiągamy zakładane rezultaty. Wzrosły skuteczność i konsekwencja zespołów sprzedaży: są raporty monitorujące wyniki, mamy wiedzę co zrobić, jeśli coś nie działa. Ja dokładnie wiem co każdy ma do rozwoju. My wszyscy: mówimy jednym głosem- strategia sprzedaży jest wdrażana.

Zmieniła się realizacja funkcji zarządczych. To przenosi się na wszystkie obszary organizacji.

Bartosz Tafliński Członek Zarządu - Dyrektor Finansowy Anwis

Naszym celem było podniesienie efektywności pracy managerów. Jest widoczna zmiana w podejściu biznesowym- wzrosła precyzja w formułowaniu celów. Managerowie przykładają dużą uwagę do konkretów komunikacji oraz wskaźników. Pracownicy podnieśli swoje umiejętności – szybciej i bardziej świadomie zaczęli wdrażać zmiany.

Wyjątkowo prowadzony warsztat praktyczny- metodyka i sposób jej przekazania to absolutny top rynkowy.

Salwador Milczanowski Partner w MWLaw

Najlepszy program managerski w jakim uczestniczyłem spośród wielu. Wdraża pomiar pozornie niemierzalnego- wyciągnąłem z tego konkretną wartość. Wyjątkowo prowadzony warsztat praktyczny- metodyka i sposób jej przekazania to absolutny top rynkowy.

Projekt wpłynął bezpośrednio na kadrę zarządzającą. Zmienił sposób określania celów i pracę z nimi.

Krzysztof Potyra Dyrektor Sprzedaży Zagranicznej

Proces jest usystematyzowany, działamy w jeden sposób. Jeśli coś nie jest dowożone, to mówimy tym samym językiem. Pilnuję, żeby powstawały listy działań, które powinny być wykonane, żeby dowieźć rezultat. Ja daję w celach Kierownikom, żeby w ten sam sposób pracowali z liderami- mają określać poziom tych umiejętności a potem rozwijać.

Wyraźnie oszczędzam czas na stawianiu celów, które są oddzielone od rezultatów i przez to motywujące. Jest mniej „wracających na biurko" tematów.

Stanisław Stefan Styś Regional Director of Sales and Clients Relations

Stosuję konkretne cele, kroki i rezultaty. Potrafię oddzielić jedne od drugich i skutecznie nimi zarządzać. Precyzyjne wskaźniki i punkty kontrolne pozwalają przewidzieć ryzyko w osiągnięciu zakładanego efektu.

Nasz dział jest na wyższym poziomie jakości usługi wewnętrznej. Wysoko postawiłam poprzeczkę.

Izabela Krzeszewska-Rykowska Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich w Anwis

Cele, jakie definiuję – są bardziej ambitne i rozwojowe. Wcześniej były za niskie do aktualnych kompetencji. W monitorowaniu mam zebrane ryzyka. Przekazuję swoją postawą odpowiedzialność- nie daję gotowych rozwiązań, zadaję więcej pytań – oczekuję pomysłów. Mój zespół powiedział, że wysoko postawiłam poprzeczkę.

Strategia, procesy, kompetencje muszą być dopasowane, aby osiągnąć cel- z TF tak jest. Dla mnie to pierwszy wybór jeśli chcesz skuteczności.

Magdalena Rusin-Chuchro HR Business Partner Asseco

Zrealizowaliśmy 2 projekty, zakończone wymiernym wzrostem wskaźników biznesowych. Zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników. Merytoryka, konkret i spójność działań, bez miejsca na "to zależy".

Jesteście bardzo konsekwentni i tego też uczycie. Doceniam, że nie pozwalacie na zbaczanie z kursu.

Aleksandra Gałczyńska-Lewandowska Dyrektor Łańcucha Dostaw w Anwis

Projekt przełamał barierę monitorowania i to jest ewidentna wartość dla organizacji. Spotkania są zaplanowane i oparte na konkretnej strukturze. Fakt, że mogliśmy uczestniczyć w projekcie wspólnie z managerami, pozwoliło sprawnie osiągać kolejne etapy. Przed projektem delegowali niepowiązane biznesowo cele - teraz są spójne i efektywnie realizowane.

slider_left
slider_right
ZAUFALI NAM
slider_left
slider_right

Polityka cookies

Serwis korzysta z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce prywatności. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję Polityka Cookies
This site is registered on wpml.org as a development site.