Zarządzanie efektywnością wizyt.
Po czym poznajesz, że sprzedaż idzie do przodu zanim przyjdą wyniki? Jak zapewnić, żeby KAŻDA WIZYTA handlowa była SKUTECZNA?
Dzięki Sales Point, diagnoza problemów stanie się łatwa, utrwalisz skuteczne nawyki sprzedażowe, każda wizyta będzie miała wymierny rezultat, skrócisz czas wdrożenia przedstawiciela a w efekcie: ZWIĘKSZYSZ KONWERSJĘ I MARŻĘ .
Skorzystaj z konkretnego wdrożenia praktycznych narzędzi POINT zamiast nieskutecznych szkoleń.
Czekając na rezultat tracisz kontrolę .
Jeśli jesteś menedżerem sprzedaży- to Ciebie rozliczą za „cyfry”. W tym koszty rozwoju.
Do zamknięcia sprzedaży zwykle potrzeba kilkunastu spotkań. Po czym poznajesz POSTĘP, ZANIM PRZYJDĄ WYNIKI?
Liczba wizyt: informuje, że przedstawiciel rozmawia z klientem- to warunek konieczny, ale nie gwarantuje wyniku.
Wynik sprzedaży: to rezultat końcowy – mówi czy się udało, ale po fakcie.
ZBADAJ POTENCJAŁ TWOICH PROCESÓW I LUDZI. Zamów precyzyjny raport 4 procesów odpowiedzialnych za wynik sprzedażowy:
-
ZARZĄDZANIE PLANEM SPRZEDAŻY
-
WDROŻENIE STRATEGII KOMUNIKACJI
-
ZARZĄDZANIE TERYTORIUM
-
ZARZĄDZANIE ROZMOWĄ HANDLOWĄ
- dojrzałość procesów i benchmark rynku
- poziom umiejętności handlowców vs rynek
- luki przepływu wartości w procesach
- rekomendacje usprawnień